ديزل ژنراتور ديزل ژنراتور .

ديزل ژنراتور

ولووپنتا

بخشي از گروه ولوو، توليدكننده و سازنده پيشروي موتورهاي ديزلي سنگين ولوو پنتا است كه منابع مالي، فني و جغرافيايي است كه موتورهاي رقابتي و پشتيباني از مشتري را در سطح جهاني فراهم مي آورد.

ولووپنتا

تمركز بر هزينه كل مالكيت

گروه ولوو رهبري جهاني در زمينه فناوري موتور ديزل است. موتورهاي ديزلي در كاميون ها، اتوبوس ها، تجهيزات ساخت و ساز، كشتي ها، قايق ها  و همه كاربردهاي صنعتي استفاده مي شوند. ولووپنتا گروه تامين كننده موتورهاست و تامين كننده اي مستقل براي توليدكنندگان ژنراتور است.

برند ولوو برند بزرگي است و به خوبي شناخته شده است و دامنه جامعي از محصولات را طراحي كرده است كه با انواع مختلف نيازهاي مشتري در سرتاسر جهان مطابقت دارند.

شما هزينه پول قبض سوخت، هزينه نگهداري و هزينه اينكه كارخانه مدتي خوابيده باشد را مي خريد. اين دليلي است براي اينكه تصميم بگيريد كه هزينه شما چند kWh در ساعت است. اين همه چيزي نيست كه مي توان گفت؟

مصرف سوخت حياتي است

در مثالي توضيح داده شده  كمتر از ۹۳ درصد هزينه كل مالكيت سوخت است كه به اين معني است كه مصرف سوخت موتور بيشتر از هر هزينه ديگري است.

موتور ولوو پنتا همچنين به خاطر اندازه اش قدرتمند است و به لطف مديريت موتور برق ، موتورهاي ولوو پنتا كارآيي سوخت بالاتري تاكنون در دست دارند.

از اين گذشته فن كنترل كننده دما كه در مديريت موتور يكي قرار گرفته است و تنها در زمان نياز كار خواهد كرد و مي تواند باعث صرفه جويي ۵ درصدي در سوخت مي شود.

حفظ كار موتور ولووپنتا

كيفيت بالا با ساختي قابل اعتماد. موتورهاي ولووپنتا براي اكثرعمليات هاي تجاري مناسب است: انرژي كاميون هاي سنگين، همه نوع وسيله دريايي و البته ژنراتورها. فواصل سرويس كردن طولاني مدت، سرويس سريع و حجم نفت اندك است كه باعث معادله برد برد مي شود.

در تركيب جن پك (Gen Pac) موتور با رادياتور واحد كنترل كامل مي شود كه روي چارچوبي با بخشي توسعه پذير سوار است. قرار دادن ژنراتور نمي تواند ساده تر باشد.

ولوو پنتا ، شريكي جهاني

ولوو پنتا تامين كننده اي مستقل است از مرحله طراحي تا ساخت، سرويس و تامين قطعات. به عنوان OEM به خوبي توسط مهندسان باتجربه ولوو پنتا پشتيباني مي شود. ولووپنتا متخصصاني را به كار گرفته است تا مشتريان خود را از مرحله طراحي، نصب و بيشتر از اين پشتيباني كند. مستندسازي فني كه توسط موتور ولوو پنتا انجام مي شود دومي ندارد.

سرويس جهاني ولووپنتا

شبكه سرويس ولوو، جهاني به معناي واقعي كلمه است. سرويس صاحب صلاحيت و تامين قطعات قابل اعتماد در بيش از ۱۰۰ كشور هستند.

موتورهاي ولووپنتا خيلي راحت با ژنراتورهايي با سازنده هاي مختلف كار مي كند. براي نمونه:

  DCU و رابط CAN استاندارد براي طيف بزرگ

سرعت دوگانه ۱۵۰۰/۱۸۰۰ rpm براي استفاده جهاني

متناسب با رادياتور

چارچوب پايه اي قابل توسعه

اين قابليت ها نصب برقي و مكانيكي را ساده مي كند به علاوه قابليت اعتماد بالاتر با سطح بالاي اتصالات كارخانه دارد. موتورها در مقايسه با خروجي خود بسيار فشرده هستند. ولووپنتا مدل هاي موتوري را براي مطابقت با قوانين انتشار دود محلي و جهاني ارائه مي دهد.


برچسب: ، انواع ديزل ژنراتور، خريد ديزل ژنراتور، ديزل، ديزل ژنراتور، ديزل ژنراتور ولوو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۴:۳۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :