ديزل ژنراتور ديزل ژنراتور .

ديزل ژنراتور

ولووپنتا

بخشي از گروه ولوو، توليدكننده و سازنده پيشروي موتورهاي ديزلي سنگين ولوو پنتا است كه منابع مالي، فني و جغرافيايي است كه موتورهاي رقابتي و پشتيباني از مشتري را در سطح جهاني فراهم مي آورد.

ولووپنتا

تمركز بر هزينه كل مالكيت

گروه ولوو رهبري جهاني در زمينه فناوري موتور ديزل است. موتورهاي ديزلي در كاميون ها، اتوبوس ها، تجهيزات ساخت و ساز، كشتي ها، قايق ها  و همه كاربردهاي صنعتي استفاده مي شوند. ولووپنتا گروه تامين كننده موتورهاست و تامين كننده اي مستقل براي توليدكنندگان ژنراتور است.

برند ولوو برند بزرگي است و به خوبي شناخته شده است و دامنه جامعي از محصولات را طراحي كرده است كه با انواع مختلف نيازهاي مشتري در سرتاسر جهان مطابقت دارند.

شما هزينه پول قبض سوخت، هزينه نگهداري و هزينه اينكه كارخانه مدتي خوابيده باشد را مي خريد. اين دليلي است براي اينكه تصميم بگيريد كه هزينه شما چند kWh در ساعت است. اين همه چيزي نيست كه مي توان گفت؟

مصرف سوخت حياتي است

در مثالي توضيح داده شده  كمتر از ۹۳ درصد هزينه كل مالكيت سوخت است كه به اين معني است كه مصرف سوخت موتور بيشتر از هر هزينه ديگري است.

موتور ولوو پنتا همچنين به خاطر اندازه اش قدرتمند است و به لطف مديريت موتور برق ، موتورهاي ولوو پنتا كارآيي سوخت بالاتري تاكنون در دست دارند.

از اين گذشته فن كنترل كننده دما كه در مديريت موتور يكي قرار گرفته است و تنها در زمان نياز كار خواهد كرد و مي تواند باعث صرفه جويي ۵ درصدي در سوخت مي شود.

حفظ كار موتور ولووپنتا

كيفيت بالا با ساختي قابل اعتماد. موتورهاي ولووپنتا براي اكثرعمليات هاي تجاري مناسب است: انرژي كاميون هاي سنگين، همه نوع وسيله دريايي و البته ژنراتورها. فواصل سرويس كردن طولاني مدت، سرويس سريع و حجم نفت اندك است كه باعث معادله برد برد مي شود.

در تركيب جن پك (Gen Pac) موتور با رادياتور واحد كنترل كامل مي شود كه روي چارچوبي با بخشي توسعه پذير سوار است. قرار دادن ژنراتور نمي تواند ساده تر باشد.

ولوو پنتا ، شريكي جهاني

ولوو پنتا تامين كننده اي مستقل است از مرحله طراحي تا ساخت، سرويس و تامين قطعات. به عنوان OEM به خوبي توسط مهندسان باتجربه ولوو پنتا پشتيباني مي شود. ولووپنتا متخصصاني را به كار گرفته است تا مشتريان خود را از مرحله طراحي، نصب و بيشتر از اين پشتيباني كند. مستندسازي فني كه توسط موتور ولوو پنتا انجام مي شود دومي ندارد.

سرويس جهاني ولووپنتا

شبكه سرويس ولوو، جهاني به معناي واقعي كلمه است. سرويس صاحب صلاحيت و تامين قطعات قابل اعتماد در بيش از ۱۰۰ كشور هستند.

موتورهاي ولووپنتا خيلي راحت با ژنراتورهايي با سازنده هاي مختلف كار مي كند. براي نمونه:

  DCU و رابط CAN استاندارد براي طيف بزرگ

سرعت دوگانه ۱۵۰۰/۱۸۰۰ rpm براي استفاده جهاني

متناسب با رادياتور

چارچوب پايه اي قابل توسعه

اين قابليت ها نصب برقي و مكانيكي را ساده مي كند به علاوه قابليت اعتماد بالاتر با سطح بالاي اتصالات كارخانه دارد. موتورها در مقايسه با خروجي خود بسيار فشرده هستند. ولووپنتا مدل هاي موتوري را براي مطابقت با قوانين انتشار دود محلي و جهاني ارائه مي دهد.


برچسب: ، انواع ديزل ژنراتور، خريد ديزل ژنراتور، ديزل، ديزل ژنراتور، ديزل ژنراتور ولوو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۴:۳۶ توسط:faezeh موضوع:

ديزل ژنراتور لوول

شركت موتورهاي لوول تيانجين (كه بعد از اين به آن موتورهاي لوول گفته مي شود) كارآفرين و توليد كننده مدرن موتوراست كه با سرمايه گذاري مشترك چين و بريتانيا و شركت موتورهاي پركينز راه اندازي شده است كه بعد شركاي استراتژيك جديدي وارد كار شدند و ميزان سرمايه آن گسترش و ظرفيت توليد افزايش يافت و فناوري توليد محصول به روزرساني شد تا شرايطي متناسبي با روندهاي جهاني سازي محصولات موتور را فراهم آورد.

با كسب فناوري پيشروي جهاني، موتورهاي لوول خود را به ديگران به عنوان تامين كننده انرژي در مقياس جهاني ديكته كرد. براي چندين سال گذشته، ۱۵۰ هزار موتور ديزلي موتورهاي لوول به عنوان قدرت ترجيحي كاميون ها، مجموعه ژنراتورها، ماشين آلات ساخت و ساز و كشاورزي معرفي شده اند كه در سرتاسر چين و جهان مورد استفاده قرار گرفته و اسم و سهمي را از جريان و رفاه ثروت جهاني به دست آورده است. موتورهاي لوول به ارزش هسته اي عشق، نوآوري، پيشگامي، اول گروه و دوم فرد متعهد است تا تلاش هايي در زمينه درك ماموريت و چشم انداز تلاش براي زندگي بهتر توسط ابزارهاي علمي و نوآوري فناوري به دست آورد همراه با قدرت توسعه با حس قوي به مسئوليت پذيري و به برندي مستقل با توسعه سريع و ايمن.

ديزل ژنراتور لوول

شركت موتور لوول به ايده مديريت جامع كيفيت (TQM) متعهد است تا بهترين تامين كننده موتور براي مشتريان خود در سرتاسر جهان باشد تا بهترين موتور را براي آنها فراهم آورد.

كيفيت قابل اعتماد+بهبود مستمر= قدرت عالي

سيستم كيفيت مناسب، كيفيت عالي موتورهاي TLEL را تضمين مي كند. سيستم كترل كيفيت ISO/TS16949 هر مرحله از طراحي ساخت را كنترل مي كند و محصول را در هنگام فروش بررسي مي كند. در عين حال فرآيند توليدي مديريت دقيق تري را اجرا مي كند. از طريق سيستم شناسايي ويژگي هاي كيفي، لوول سيستم جامع ارزيابي كنترل كيفيت را براي ارتقاي بهبود توانايي جامع سيستم كيفيت انجام مي دهد تا كيفيت محصول را بالا برد. TLEL به ايده بهبود مستمر متعهد است و مكانيسم واكنش سريعي را به اطلاعات برگشتي از مشتري برقرار كرده است. مشكلي كه ممكن است براي ديزل ژنراتور رخ بدهد مي تواند آن را بدون تاخير حل كند و كيفيت آن را ارتقا دهند و باعث خشنودي مشتري شوند. TLEL فرهنگ كيفيت بازارمحور را اجراسازي كرده است و روي ارتقاي كيفيت تمركز كرده است با اين هدف كه معايب را به صفر برسانند و به تقاضاهاي مشتري با ايجاد آگاهي به بالاترين كيفيت محصولات جواب دهند و برندي درجه يك را ايجاد كنند و مدلي با كاركردي عالي را دنبال كنند و موتورهاي لوول را با موفقيتي پايدار بسازند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۰:۰۰ توسط:faezeh موضوع:

بخش تحقيقات موتور پركينز

پيش از اينكه جاده ها ساخته شوند، پيش از اينكه محصولات زراعي برداشت شوند، پيش از اينكه برق بتواند توليد شود، ماشين ها نياز به انرژي براي انجام كارهايشان دارند. ايجاد موتورهايي كه انرژي را براي كاربردهاي بسيار زيادي فراهم آورند چالش بزرگي است كه هر يك از مهندسان پركينز آن را دنبال مي كنند. از پيگيري منحني هاي گشتاور تا توسعه بي صداترين ديزل هاي صنعتي ، مهندسان پركينز به طور مستمر به دنبال گسترش كار در زمينه هاي مختلف هستند.

بخش تحقيقات موتور پركينز

بخش تحقيقات موتور پركينز

پركينز شركت نوآور و پيشرو از نظر فناوري است با تاكيد زياد با هدف رشد در زمينه تحقيقات و فناوري.

يكي از چالش هاي كليدي امروزه توسعه فناوري هايي است كه تا به موتور پركينز امكان دهد تا استانداردهاي انتشار دود را رعايت كند و باعث كاهش ۹۰ درصدي توليد NOx و ذرات در طي دهه آينده شوند. البته اين تنها چالش نيست چون نيازهاي مداومي وجود دارد تا كارآيي سيستم موتور بهبود يابد، هزينه هاي خريد و نگهداري كاهش يابد، فناوري هاي پايداري و سيستم هاي توليد انرژي جديد براي آينده توسعه يابند.

تحقيقات موتور در مركز فني پئوريا و دفتر مركزي پيتربورگ مستقر است. اين گروه اين مسئوليت را براي خود در نظر گرفته است تا فناوري هايي را براي ايجاد موتورهايي تضمين كرده است تا راه حل هايي به مشتري فراتر از شرايط ارائه دهند. برنامه هاي تحقيقاتي موتور اخيرا روي توسعه پيشرفته اين موارد تمركز كرده است:

سيستم هاي احتراقي

سيستم هاي سوخت

خروج دود  پس از سيستم هاي تيماري

سيستم هاي هوا شامل توربوشارژرها

ابزارهاي شبيه سازي براي پشتيباني از كار موتور

سوخت هاي پايدار مانند بيوديزل

مفاهيم ديگري براي موتور و انتقال قدرت مانند سلول هاي سوخت، سيستم هاي فتوولتاييك و …

نقش هايي كه بخش تحقيقاتي موتور پركينز ايفا مي كند شامل:

همكاري با بخش هاي ساخت موتور براي استقرار و توسعه فناوري ها براي محصولات آينده

توسعه برنامه هاي تحقيقاتي با شركت هاي فناوري، دانشگاه ها و شركايي با بودجه دولتي اروپايي كه در زمينه موتور فعاليت دارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۹:۱۵ توسط:faezeh موضوع:

درباره پركينز

خلاصه اي درباره ديزل ژنراتور پركينز

زندگي انسان بستگي به انرژي دارد.

ارزش هاي پركينز درستي، عالي بودن، كار گروهي و تعهد به تحويل راه حل هايي در سطح جهاني براي انرژي است.

مختصر درباره پركينز

ارائه انرژي به مردم

از ابزارهايي در سايت هاي ساخت و ساز تا بيمارستان ها، سردخانه ها و علميات هاي توسعه در بيابان ها مي توانيد به پركينز براي تحويل انرژي مطابق و همگام با نياز تكيه كنيد.

آمادگي براي مواجه شدن با تقاضاهاي صنعت

سرمايه گذاري در توليد جهاني و شبكه هاي توزيعي كه سود از ارائه سريع انرژي و پشتيباني بي نظير را تضمين مي كنند.

موتور پركينز سري ۴۰۰

كارآيي و انعطاف فوق العاده

پركينز خود را متعهد به رفع نيازهاي مشتري در سطح جهاني مي داند و همين دليلي است براي اينكه موتورهاي سري ۴۰۰ موتورهايي واقعا جهاني هستند.

موتور پركينز سري ۸۵۰

به انرژي كه توسط پركينز ارائه مي شود اطمينان داشته باشيد

هنگامي كه به دنبال ماشين هايي با كاركرد بالاتر، كوچك تر و باصرفه تر مي گرديد پاسخ دهنده چنين مواردي سري ۸۰۰ است.

موتور پركينز سري ۱۱۰۰

انرژي كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد

بيشترين فروش پركينز مربوط به موتور سري ۱۱۰۰ است كه كاركرد و انعطاف پذيري عالي با هزينه كم دارد كه با قوانين انتشار دود EU Stage IIIA/EPA Tier 3 مطابقت دارد.

موتور پركينز سري ۱۲۰۰

فراتر از انتظارات

هنگامي كه با سخت ترين كارها روبرو مي شويد نياز به قدرتمندترين، واكنشي ترين و باثبات ترين موتورهايي داريد كه به طور ثابت انرژي تحويل مي دهند.

موتورهاي صنعتي پركينز

راه حلي عالي را براي انرژي را انتخاب كنيد

۴۰۰|۸۵۰| ۱۲۰۰

پركينز پيشرويي صنعتي براي رفع نيازهاي انرژي متنوع بازار

راه حلي عالي براي انرژي انتخاب كنيد

۴۰۰|۱۱۰۰

پركينز كاركردي موثر همراه با هزينه هاي عملياتي اندك را در بسته بندي كارآ و كوچك ارائه مي دهد كه براي دامنه اي از كاربردهاي صنعتي ايده آل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۸:۳۱ توسط:faezeh موضوع:

تعهدنامه سبز ولووپنتا

تعهدنامه سبز ولووپنتا

تعهدنامه سبز ولووپنتا

يكي از ارزش هاي هسته اي ولووپنتا داشتن كيفيت و ايمني با يكديگر است. تعهدنامه سبز ولووپنتا شامل:

طراحي دستورالعمل ها و روش ها

توسعه موتورهاي ديزلي كه بتوانند با سوخت هاي تجديدپذير در آينده كار كنند.

موتورهاي فوق العاده مدرني كه كاركردي عالي دارند بو با انتشار دود مطابق با قوانين جديد مطابقت مي كنند.

استانداردهاي عملياتي براي كاهش اثر محيطي

بهبود مصرف سوخت و كاهش جاپاي محيطي

توسعه و تحقيقات در زمينه راه حل هاي هيبريدي كه به طور معني داري انتشار دود را كاهش مي دهند

همكاري با OEM در زمينه تحليل چرخه درايو براي بهينه سازي مصرف سوخت

پيشرفت هاي مداوم در فناوري احتراقي كه مي تواند به طور چشمگيري انتشار دود را كاهش بدهد

براي تكميل اطلاعات فني خود مي توانيد از سايت www.volvopenta.com ديدن كنيد.

 

اگر آينده اي را مي خواهيم كه هم شرايط اقتصادي مناسبي داشته باشيم هم پايداري حفظ شود نياز داريم تضمين شود كه به محيط آسيب وارد نشود كه به همين صنعت سبز مي گويند. بايد به كشورهاي در حال توسعه كمك كرد تا به سمت و سوي فناوري هاي پاك حركت كنند و پيمان هاي محيط زيستي را اجراسازي كنند. براي نمونه UNIDO به كشورهاي درحال توسعه كمك مي كند تا صنايعي با ميزان كربن كم و در عين حال كارآ را توسعه دهند و خدمات و متخصصاني را براي ايشان فراهم مي آورند تا الگوهاي پايدار توليدي را بهبود دهند. اين مي تواند خبر خوبي براي همه ما و همچنين براي اقليم جهاني باشد.

هدف انتخاب صنايع سبز در كشور

اﯾﺠﺎد ﻧﮕﺮش زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ در بين ﺻﺎﺣﺒﺎن ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺑﺮاي ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺣﻔﺎﻇﺖ از ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ

اﯾﺠﺎد رﻗﺎﺑﺖ ﺟﺪي وﺳﺎزﻧﺪه ﻣﯿﺎن ﺻﻨﺎﯾﻊ ﮐﺸﻮر در ﺑﮑﺎر ﮔﯿﺮي اﺻﻮل ﺣﻔﻆ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ در ﺟﺮﯾﺎن ﺗﻮﻟﯿﺪ

ﺑﺮﻗﺮاري ارﺗﺒﺎط ﺳﺎزﻧﺪه ﺑﯿﻦ ﺳﺎزﻣﺎن ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ و ﺑﺨﺶ ﺻﻨﻌﺖ

اﯾﺠﺎد ﻓﻀﺎ ﺑﺮاي ﺗﺒﺎدل ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت و دﺳﺘﺎوردﻫﺎي زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ واﺣﺪﻫﺎي ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ

ﺗﺸﻮﯾﻖ وﻗﺪرداﻧﯽ از ﻣﺪﯾﺮان ﺻﻨﺎﯾﻊ در راﺳﺘﺎي ﮐﺎ ﻫﺶ وﺟﻠﻮﮔﯿﺮي از ﺻﺪﻣﺎت زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ.

ارﺗﻘﺎء وﮔﺴﺘﺮش ﻓﺮﻫﻨﮓ زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺑﻪ ﻓﻦ آوري ﻫﺎي زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ و ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺎك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۷:۱۷ توسط:faezeh موضوع:

برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

برد كنترلي-شناسايي برد ديپسي تقلبي(برد ۷۳۲۰)

برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

ديزل ژنراتور نماينده محصولات ديپسي با بيش از ده سال سابقه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ديپسي در ايران
قصد دارد با اطلاع رساني در خصوص مقايسه و نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي از اصل ، مانع از فريب مشتريان توسط برخي از افراد سودجو گردد.
براي مشاهده هر كدام از عكس ها در اندازه بزرگ برروي آن كليك كنيد.

 

 

 اصلي

 تقلبي

 برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)  برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

 

  • بارزترين تفاوت برد ۷۳۲۰ ديپسي اورجينال با برد ۷۳۲۰ ديپسي تقلبي نوشته حك شده در قسمت پاييني در پشت برد است.
در بردهاي ديپسي اورجينال اين نوشته به صورت Deep Sea Electronics Plc مي باشد.
و در بردهاي ديپسي تقلبي به صورت Electronics Sea Deep Plc

 

اصلي

تقلبي

 برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)  برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)
دومين تفاوت برچسبي است كه بر پشت برد چسبانده شده است.روي تصاوير كليك كنيد و به تفاوت هاي آن ها دقت كنيد.

 

اصلي

 تقلبي

 برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)  برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

 

سومين تفاوت برد۷۳۲۰ ديپسي اصلي با برد ۷۳۲۰ ديپسي تقلبي برروي برد است.به تفاوت عكس دست برروي دكمه برد دقت كنيد. همچنين كيفيت چاپ اين اشكال در برد ۷۳۲۰ ديپسي تقلبي بسيار پايين تر از برد ۷۳۲۰ ديپسي اصلي است.

 

اصلي

 تقلبي

برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي) برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

 

بيشترين تفاوت ها در پشت برد ۷۳۲۰  ديپسي مشاهده مي شود.
  1. به قسمت بالايي برد توجه كنيد.  اشكال, اعداد و نوشته ها را به دقت با هم مقايسه كنيد.
  2. در قسمتي كه فلش قرمز رنگ به آن اشاره مي كند در برد ديپسي تقلبي چيزي نوشته نشده و اين قسمت خالي است اما در برد ديپسي اصلي اين قسمت با توضيحاتي در مورد برد پر شده است.
  3. به برچسب روي برد دقت كنيد.
  4. به شكل باتري نشان داده شده در كادر قرمز توجه كنيد.
  5. يكي از مهمترين تفاوت برد ديپسي اصلي با برد  ديپسي تقلبي نوشته حك شده در قسمت پايين برد است كه در كادر قرمز رنگ نشان داده شده كه قبلا در بالا به آن اشاره شده است.

    برد كنترلي ديپسي(نحوه شناسايي برد ديپسي تقلبي)

    برد كنترلي-برد ۷۳۲۰ توليد سال ۲۰۱۶

    انواع بردهاي ديپسي اورجينال انگلستان
    تست برد كنترلي ديپسي(ويديو)
    كمپاني ديپسي(ويديو)

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۶:۳۴ توسط:faezeh موضوع:

رطوبت ساز

 رطوبت‌ساز وسيله‌اي است براي تنظيم ميزان رطوبت محيطي كه معمولاً بيشتر در فضاهاي صنعتي مانند دام‌داري سالن‌هاي پرورش قارچ و مرغداري و غيره استفاده مي‌شود. به تازگي استفاده از اين دستگاه در مراكز خريد پاساژها و لابي هتل‌ها نيز به خصوص در مناطق گرمسيري و داراي آب و هواي گرم خشك نيز متداول شده‌است.
برخي از دستگاه‌هاي جديد رطوبت ساز تمام‌اتوماتيك با حسگر كنترل رطوبت و رطوبت‌سنج دجيتالي هستند.
دستگاه هاي توليد و تنظيم رطوبت كاربردهاي متفاوتي در صنايع مختلف دارند ، كار اصلي اين دستگاه ها ، توليد رطوبت و مه با كيفيت هاي مختلف و به روش هاي متفاوت مي باشد . مه پاش ها كاربردهاي مخصوص به خود را در مكان هاي متفاوت دارند
سالن هاي كشت و پرورش قارچ ، گلخانه ، سردخانه ، مرغداري ، دامداري ،انواع انكيباتور و آزمايشگاه و كارخانه هاي چاي سازي و نساجي و البته انواع چاپخانه ها و هر جاي كه نياز به رطوبت دقيق و تنظيم شده داشته باشد ، مصرف كننده دستگاه هاي مه پاش رطوبت ساز به حساب مي آيند.
دستگاه هاي مه پاش – رطوبت ساز به سه نوع و گروه تقسيم مي شوند ؛ به عبارت بهتر سه نوع رطوبت ساز – مه پاش در دنيا توليد مي شود.
١ – رطوبت ساز – مه پاش پروانه اي (رطوبت ساز ديسكي )
٢ – مهپاش ورطوبت ساز نازلي ( مه پاش شيلنگي )
٣ – رطوبت سازالتراسونيك يا همان مه ساز فركانسي (دستگاه توليد بخار سرد )
رطوبت ساز هاي پروانه اي از پركاربرد ترين نوع دستگاه ها ي توليد رطوبت و مه مي باشند و براي مه پاشي در مرغداري ها ، سالن قارچ ، سردخانه و بسياري از محيط هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد

گروه صنعتي آذر تجهيز توليد كننده انواع رطوبت سازهاي صنعتي،رطوبت ساز سقفي،رطوبت ساز پروانه اي،رطوبت ساز پوشالي،رطوبت ساز ديسكي و انواع مه ساز التراسونيك در ابعاد و ظرفيت هاي مختلف،مناسب براي سالن مرغداري،سالن قارچ،كارخانجات نساجي،كارخانجات رنگرزي،اتاق تمييز و هرگونه سالن هاي صنعتي كه نياز به رطوبت كاملا پودر شده و قابل كنترل دارند

http://www.azartajhiz.com/wa_import.jpg?v=21lvwg62elonr04
مه ساز التراسونيك آذر تجهيز يكي از انواع رطوبت سازهاي اين شركت مي باشد كه با استفاده از به روزترين تكنولوژي و استفاده از امواج التراسونيك توليد بخار آب سرد، مه مي كند. مه ساز التراسونيك آدر تجهيز كه در بازار تحت عناوين مه ساز و مه پاش و رطوبت سز التراسونيك و مه ساز التراسونيك شناخته مي شود، در مدل هاي مختلف و ظرفيت هاي متعدد در مدل هاي مختلف توليد مي شوند. در ادامه مي توانيد انواع مدل هاي مه ساز التراسونيك را مشاهده نماييد.براي كسب اطلاعات بيشتر درباره انواع مه ساز التراسونيك مي توانيد با مشاورين ما تماس حاصل نماييد.
رطوبت ساز صنعتي آذر تجهيز با بهره گيري از سال ها تجربه و پياده سازي آخرين استانداردهاي روز دنيا با قابليت اتصال به انواع سيستم هاي اتوماسيون،مي تواند علاوه بر افزايش رطوبت ،دماي محيط را به صورت چشمگيري كاهش دهد.
رطوبت سازالتراسونيك)مه ساز التراسونيك( آذر تجهيز رطوبتي كاملا پودر شده ايجاد مي كند. اين رطوبت ساز ها به هيچ عنوان سالن را خيس نمي كنند و براي سالن هاي مرغداري و قارچ ايده آل هستند

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۵:۰۸ توسط:faezeh موضوع:

ماموريت، چشم اندازها و ارزش هاي كامينز

ماموريت، چشم اندازها و ارزش هاي كامينز

زندگي افراد با  قدرت كامينز بهتر مي شود

شعاري ساده ولي هنوز بلندپروازانه بياني از چشم انداز و راهنمايي براي كامينز و ۴۶۰۰۰ كارمندش  است.

اين شركت به موتورها، ژنراتورها، فيلترها و ديگر محصولات خود مي بالد كه نيازهاي مختلف مشتريان خود در جهان را برطرف مي كند. براي انجام چنين كاري، كامينز از قدرت كارمندان خود بهره مي برد. با انرژي و تعهد آنهاست كه شركت موقعيت رهبري خود را در بازار حفظ مي كند.

كامينز همچنين به خاطر نقش خود در رهبري مشاركتي شناخته شده است كه از مسئوليت پذيري بهره برده تا به بهبود جوامع و ارتقاي كاري و زندگي كارمندان كمك كند. مسئوليت پذيري مشاركتي از طريق اعمال و فعاليت هاي كارمندان آن است.

ماموريت، چشم اندازها و ارزش هاي كامينز

ماموريت كامينز

انگيزش افراد براي عمل كردن به مانند همكاري مالكان با يكديگر

فراتر رفتن از انتظارات مشتري تا هميشه در بازار بهترين محصولات را ارائه دهد

همكاري با مشتريان براي اطمينان از موفقيت آنها

تقاضا براي اينكه هر چيزي كه كامينز مي سازد پاك تر، سالم تر و ايمن تر باشد

ايجاد ثروت براي همه سهامداران

ارزش هاي كامينز

درستي. تلاش براي انجام آن چيزي كه درست است. كامينز آن چيزي را كه مي گويد عمل خواهد كرد

نوآوري. به كارگيري ضروري خلاقيت نبوغ آميز تا بهتر، سريعتر و اولين شود.

ارائه نتايج برتر. به طور مداوم فراتر از انتظارات ظاهر شود.

مسئوليت پذيري. خدمت و كمك به ارتقاي جوامعي كه كامينز در آنها فعاليت مي كند.

تنوع. در برگرفتن چشم اندازهاي متنوع همه افراد با حفظ شان و احترام

دربرگيري جهاني. جستجو براي به دست آوردن ديدي جهاني و ناديده گرفتن مرزها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۳:۱۰ توسط:faezeh موضوع:

كولر صنعتي

شركت صبا هواساز توليد كننده كولر هاي صنعتي در پنج ظرفيت ،۴۰۰۰۰  ۲۴۰۰۰، ۱۸۰۰۰ ، ۱۳۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ با پانزده ماه گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش

 كولر صنعتي ، كولر صنعتي با پد سلولزي

شركت صبا هواساز توليد كننده انواع كولر صنعتي ، كولرهاي كارگاهي  در ظرفيت هاي كولر ۲۰۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ مناسب جهت كارخانه ها ، كارگاههاي صنعتي ، سالن هاي ورزشي، سوله ها و هر گونه فضاي صنعتي كه نياز به هواي مطبوع با رطوبت مناسب دارد

كولرهاي صنعتي شركت صبا داراي فن آكسيال ، بدنه گالوانيزه و سيستم اتوماسيون مي باشند

مشخصات فني كولرهاي صنعتي صبا هواساز

– داراي فن آكسيال ۱۰۰ ، ۱۲۰ و ۱۴۰
– بدنه گالوانيزه به همراه اتصالات گالوانيزه
– داراي دو حالت كند و تند
– داراي سيستم اتوماسيون
-در دو مدل كولر صنعتي آبي پوشال دار و كولر صنعتي پد سلولزي
– الكترو موتور تك فاز يا  سه فاز با توجه به ظرفيت و سفارش مشتري

كولر صنعتي آبي در دو مدل كولر صنعتي پوشال دار و كولر صنعتي داراي پد سلولوزي توليد و به مشتريان محترم عرضه مي گردد.

– كاهش دما تا ۱۵ درجه
-پرتاب با فشار هوا
– ايجاد هواي مطبوع و رطوبت مناسب
– يكنواختي توزيع خنكي در محيط
– كاهش مصرف انرژي

از ويژگي هاي كولرهاي صنعتي شركت صباهواساز مي باشد.

كولر صنعتي سلولزي ، كولر كارگاهي شركت صبا هواساز با طراحي جديد و توان خنك كنندگي بالا مناسب جهت انواع سالن هاي صنعتي ، كارخانه ها، كارگاه ها و … مي باشد

كولر هاي صنعتي صبا هواساز داراي يك سال گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش مي باشند.

—————————————————————–

براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت تصاوير و كاتالوگ ها و دريافت مشاوره رايگان با شماره هاي زير تماس حاص نماييد :

شماره دفتر مركزي و خدمات پس از فروش و پيگيري محصول : ۰۲۱۶۶۴۲۶۸۸۰
شماره كارخانه :۰۲۱۶۶۹۰۱۲۹۹
شماره فكس :۰۲۱۶۶۹۰۵۸۵۳

شركت صبا هواساز توليد كننده انواع هواساز ، كولر صنعتي ، رطوبت سازهاي پروانه اي و التراسونيك ، انواع فن هاي صنعتي ، هيتر و يونيت هيتر و جت هيتر (هيتر موشكي) با بيش از ۱۷ سال سابقه در صنعت تهويه كشور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۲:۰۳ توسط:faezeh موضوع:

فن سانتريفيوژ

فن سانتريفيوژ  يك طرفه(فوروارد و بكوارد)
فن سانتريفيوژ حلزوني يكطرفه يكي از انواع پر كاربرد هواكش هاي سانتريفيوژ مي باشد كه به صورت گسترده در بيماستان ها،كارخانه ها،كارگاه ها،برج هاي مسكوني،ادارات، مراكز خريد،مساجد و … جهت تخيليه هوا و سيركولاسيون هوا استفاده مي شود
در هواكش حلزوني يكطرفه هوا از يك سمت مكيده مي شود و از سمت فلچ ها به بيرون دميده مي شود
در هواكش حلزوني با توجه به شرايط كاربردي مي توان از دو مدل فن بكوارد و فن فوروارد استفاده نمود
ظرفيت تخليه هواكش حلزوني يكطرفه مي تواند تا دويست هزار مترمكعب بر ساعت تغيير كند همچنين فشار اين هواكش ها مي تواند تا ۳۵۰۰ پاسكال باشد كه با توجه به نوع سفارش و كاربرد فن ميزان مورد نياز محاسبه و در فرايند توليد لحاظ مي شود
ويژگي هاي فن سانتريفيوژ http://alborzfan.com حلزوني يكطرفه
ورق اس تي-۳۷ از ضخامت ۱ تا ۵ ميلي متر –
ورق گالوانيزه از ضخامت ۱ تا ۲٫۵ ميلي متر –
ورق استيل از ضخامت ۲ تا ۵ ميلي متر –
قابليت نصب انواع الكتروموتورهاي ضد افجار،ضد جرقه و يا ديگر الكتروموتورها –
امكان اتصال موتور در سه حالت مستقيم،غير مستقيم و كوپلينگ

آنچكه بايد درباره فنhttp://alborzfan.comسانتريفيوژ بدانيم

قيمت فن سانتريفيوژ
در فن سانتريفيوز دو عامل در عملكرد سيستم نقش اساسي و محوري ايجاد مي كنند و اصول كار هواكش سانتريفيوژ بر اين دو عامل پايه ريزي شده است:

۱- نيروي گريز از مركز

۲- انحراف جريان توسط پره هاي فن از حالت شعاعي  به سمت دهانه خروجي فن سانتريفيوژ

 

نكته قابل ذكر در طراحي سيستم هوادهي سانتريفيوژ اين است كه  زاويه بين هواي خروجي و هواي ورودي بايد ۹۰ باشد.

 

هواكش سانتريفيوژ بر اساس شكل پروانه به شش دسته تقسيم مي شود

۱- هواكش سانتريفيوژ با پروانه ايرفويل (Air foil)

۲-هواكش سانتريفيوژ با پروانه شعاعي در راس

۳-هواكش سانتريفيوژhttp://alborzfan.com با پروانه انحنا به جلو

۴-هواكش سانتريفيوژ با پروانه شعاعي

۵- هواكش سانتريفيوژ با پروانه مايل به عقب

۶-هواكش سانتريفيوژ با پروانه انحنا به عقب

انواع فن‌ها

فن‌ها با توجه به جهت جريان هوا نسبت به محور فن به دو دسته زير تقسيم مي‌شوند.

فن گريز از مركز
فن گريز از مركز (فن سانتريفوژ) به وسيله نيروي گريز از مركز، هوا را به جريان مي‌اندازد. در اين گونه فن‌ها زاويه ورود و خروج هوا ۹۰ درجه است. فن‌هاي سانتريفور معمول‌ترين نوع فنهاي مورد استفاده در صنايع هستند. در اين فن‌ها، هوا از بخش پروانه به سمت پره‌ها حركت كرده و انرژي جنبشي آن زياد مي‌شود. اين انرژي جنبشي قبل از ورود به بخش خروجي به انرژي فشاري تبديل شده و در نتيجه فشار هوا بالا مي‌رود. فن‌هاي سانتريفوژ براي جريان‌هاي حاوي ذرات (رطوبت و گرد و غبار)، براي انتقال مواد و همچنين براي سيستمهاي داراي دماي بالا كاربرد دارد.

فن محوري
در فن محوري (فن آكسيال)، جريان هوا موازي محور فن است. سه نوع عمده فن‌هاي محوري عبارتند از: فن‌هاي پروانه‌اي، فن‌هاي لوله محوري و فن‌هاي پره محوري (جت فن). فن‌هاي محوري داراي قاب كه داخل پنجره و ديوار نصب مي‌شوند، فن‌هاي به كار رفته در رايانه‌ها، پنكه‌هاي سقفي و روميزي و فن‌هاي محوري كانالي استفاده شده در صنعت جز اين دسته از فن‌ها قرار مي‌گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۰:۴۹ توسط:faezeh موضوع: