ديزل ژنراتور ديزل ژنراتور .

ديزل ژنراتور

ديزل ژنراتور لوول

شركت موتورهاي لوول تيانجين (كه بعد از اين به آن موتورهاي لوول گفته مي شود) كارآفرين و توليد كننده مدرن موتوراست كه با سرمايه گذاري مشترك چين و بريتانيا و شركت موتورهاي پركينز راه اندازي شده است كه بعد شركاي استراتژيك جديدي وارد كار شدند و ميزان سرمايه آن گسترش و ظرفيت توليد افزايش يافت و فناوري توليد محصول به روزرساني شد تا شرايطي متناسبي با روندهاي جهاني سازي محصولات موتور را فراهم آورد.

با كسب فناوري پيشروي جهاني، موتورهاي لوول خود را به ديگران به عنوان تامين كننده انرژي در مقياس جهاني ديكته كرد. براي چندين سال گذشته، ۱۵۰ هزار موتور ديزلي موتورهاي لوول به عنوان قدرت ترجيحي كاميون ها، مجموعه ژنراتورها، ماشين آلات ساخت و ساز و كشاورزي معرفي شده اند كه در سرتاسر چين و جهان مورد استفاده قرار گرفته و اسم و سهمي را از جريان و رفاه ثروت جهاني به دست آورده است. موتورهاي لوول به ارزش هسته اي عشق، نوآوري، پيشگامي، اول گروه و دوم فرد متعهد است تا تلاش هايي در زمينه درك ماموريت و چشم انداز تلاش براي زندگي بهتر توسط ابزارهاي علمي و نوآوري فناوري به دست آورد همراه با قدرت توسعه با حس قوي به مسئوليت پذيري و به برندي مستقل با توسعه سريع و ايمن.

ديزل ژنراتور لوول

شركت موتور لوول به ايده مديريت جامع كيفيت (TQM) متعهد است تا بهترين تامين كننده موتور براي مشتريان خود در سرتاسر جهان باشد تا بهترين موتور را براي آنها فراهم آورد.

كيفيت قابل اعتماد+بهبود مستمر= قدرت عالي

سيستم كيفيت مناسب، كيفيت عالي موتورهاي TLEL را تضمين مي كند. سيستم كترل كيفيت ISO/TS16949 هر مرحله از طراحي ساخت را كنترل مي كند و محصول را در هنگام فروش بررسي مي كند. در عين حال فرآيند توليدي مديريت دقيق تري را اجرا مي كند. از طريق سيستم شناسايي ويژگي هاي كيفي، لوول سيستم جامع ارزيابي كنترل كيفيت را براي ارتقاي بهبود توانايي جامع سيستم كيفيت انجام مي دهد تا كيفيت محصول را بالا برد. TLEL به ايده بهبود مستمر متعهد است و مكانيسم واكنش سريعي را به اطلاعات برگشتي از مشتري برقرار كرده است. مشكلي كه ممكن است براي ديزل ژنراتور رخ بدهد مي تواند آن را بدون تاخير حل كند و كيفيت آن را ارتقا دهند و باعث خشنودي مشتري شوند. TLEL فرهنگ كيفيت بازارمحور را اجراسازي كرده است و روي ارتقاي كيفيت تمركز كرده است با اين هدف كه معايب را به صفر برسانند و به تقاضاهاي مشتري با ايجاد آگاهي به بالاترين كيفيت محصولات جواب دهند و برندي درجه يك را ايجاد كنند و مدلي با كاركردي عالي را دنبال كنند و موتورهاي لوول را با موفقيتي پايدار بسازند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۰:۰۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :